Registrácia or Prihlásiť sa
  • Obľúbené produkty (0)
  • Môj účet
  • Nákupný košík
  • Pokladňa
setting
Nákupný košík
  • Obľúbené produkty (0)
  • Môj účet
  • Nákupný košík
  • Pokladňa
  • Registrácia
  • Prihlásiť sa
Vážení zákazníci, vzhľadom k zvýšenému záujmu o nákupy cez eshopy dochádza k oneskoreniu dodávok tovaru. Ďakujeme za pochopenie.
Abcnáradie.sk

Doprava zadarmo

Pri nákupe nad 100€

Zavolajte nám

0915 973 230
0915 434 430

Napíšte nám

info@abcnaradie.sk

Môj účet
0 ks - 0.00€
  • Váš nákupný košík je prázdny!

  • Domov
  • Kategórie
  • Akciové letáky
  • Katalogy
  • Kontakt
  • Poradňa
  • Výpredaj
  • Informácie o doprave

Informácie o doprave

Tovar Vám doručíme kuriérskou službou Slovak Parcel Service alebo Geis, Palet Express (nadrozmerné zásielky) na Vami uvedenú adresu. Doba doručenia je spravidla do 24 hodín od jeho odoslania. Bežné hodiny doručenia sú od 8.00 hod. do 18.00 hod. V prípade, že Vás kuriér nezastihne, spojí sa s Vami telefonicky na čísle uvedené pri registrácii alebo objednaní tovaru. Druhý pokus o doručenie je zahrnutý v cene dopravy.

POZOR !!!  TOVAR DODÁVAME VÝHRADNE VRÁMCI SLOVENSKEJ REPUPLIKY.


POPLATKY ZA DORUČENIE:

 

  •  Kuriérska služba do 50 kg - 4 € s DPH
  •  Prepravné tovaru nad 100 euro (s DPH) je ZDARMA !!!
  •  Prepravné podmienky platia v rámci Slovenskej republiky. 
  •  Prepravné náklady pri zasielaní tovaru mimo územia SR Vám budu oznámene ešte pred expedíciou
  •  Poplatok za dobierku - 1,5 € s DPH
  •  Poplatok za platbu dobierky platobnou kartou pri preberaní zásielky - 2€ s DPH


Kontrola zásielky pri prevzatí:
 

Reklamácia mechanického poškodenia:


 

Vážení zákazníci, odporúčame Vám starostlivo kontrolovať obal zásielky a jej prevzatie len v prípade, že nie je nijako poškodená. Podpísaním prepravného listu zákazník súhlasí s prevzatím tovaru a potvrdzuje, že dorazilo mechanicky nepoškodené. V prípade poškodenia odporúčame spísať s vodičom protokol o škode, alebo zásielku odmietnuť.


Pri preberaní zásielky je nutné skontrolovať obal zásielky - zjavnú chybu (poškodenie obalu) je nutné ihneď oznámiť a poznamenať do prepravného listu. Zásielku je tak možné prevziať aj s touto chybou bez obavy s následným uplatňovaním prípadnej škody.

Obsah zásielky skontrolujte po odchode vodiča, vodič nečaká na kontrolu obsahu pri odovzdávaní - skryté chyby  je možné ohlásiť do 2 dní prepravcovi  po prevzatí zásielky a žiadať o spísanie zápisu o škode. 

Mechanické poškodenie výrobku v neporušenom obale nahláste do 2 dní od prevzatia zásielky dopravcoviSlovak Parcel Service, a.s. na linke zákazníckeho servisu SPS 02/16877,  alebo na linke zákazníckeho servisu nášho e-shopu  abcnaradie.sk 0915/973230( čase pracovnej doby), alebo mailom na info@abcnaradie.sk. V prípade reklamácie poškodenia zásielky odporúčame NEVYHADZOVAŤ OBAL – je predmetom dôkazového riadenia. Na neskoršie reklamácie takéhoto charakteru sa, bohužiaľ, nemôže brať ohľad vzhľadom na reklamačné podmienky prepravcu.

Osobný odber: 

Tovar si môžete vyzdvihnúť aj osobne na našej adrese: D. Makovického 4573, Ružomberok v pracovné dni od 7.30 hod do 17.00 hod alebo v sobotu od 8.00 hod do 12.00 hod. 
Pri osobnom odbere v predajni účtujeme poplatok 1,50 € s DPH !!!

TOVAR, OZNAČENÝ "SKLADOM" SA NEMUSÍ  NACHÁDZAŤ NA PREDAJNI ABC FACHCENTRUM, s.r.o. RUŽOMBEROK

 

 

Informácie
  • Reklamačný poriadok
  • Obchodné podmienky
  • Ochrana osobných údajov
  • Informácie o doprave
  • Katalógy
  • O nás
  • Nákup na splátky
Zákaznícky servis
  • Kontaktujte nás
  • Mapa stránok
  • Výrobcovia
  • Darčekové poukážky
  • Akciový tovar
  • Poradňa
  • Akciové letáky
Môj účet
  • Môj účet
  • História objednávok
  • Novinky
ABC Fachcentrum


Top
© ABCnaradie.sk, Najreklama.sk - tvorba eshopu


Kategórie
  • AUTODOPLNKY
  • CHOVATEĽSKÉ POTREBY
  • DOMÁCNOSŤ
  • ELEKTRICKÉ NÁRADIE
  • Lampy na nechty
  • Lividácia zásob
  • NÁSTROJE
  • REMESELNÍCKE POTREBY
  • RUČNÉ NÁRADIE
  • ŠPORT A OUTDOOR
  • VEĽKOOBCHOD
  • Vibračné pechy
  • ZÁHRADA
  • ZAVLAŽOVANIE
  • ZVÁRANIE
  • VÝPREDAJ